داشتن یک پیج اینستاگرام کامیاب و هدفمند فقط با تولید درونمایه امکان پذیر نیست، با پروا به چشم وهمچشمی زیاد بسیار در شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام برای داشتن پیج کامیاب و تحلیل رایگان اینستاگرام پر از فالوور نیازمند آنالیز و تحلیل دیتا های آماری پیج تان هستید. در نرم افزار اینستاگرام امکانات آماری محدودی قرار دارد برای اینکه بتوانید آمارهای کافی و دقیق را توسط آورید استفاده از آلت آنالیز اینستا توصیه می شود.

 

شما برای استفاده دلخواه از دیتا های آماری نرم اسباب اینستاگرام و داده های تحلیلی ابزار آنالیز باید موارد زیر را بدقت بررسی کنید :

 

تعداد لایک های که پست شما دریافت کرده است.

تعداد کامنت های رسیده پست، آیا کامنت های شما در حال افزایش هستند و یا تفریق ؟

تعداد اشتراگ گذاری پست بدست دیگران.

تعداد کسانی که آن پست را ذخیره نموده اند.

تعداد کسانی که از راه آن پست از پروفایل شما بازدید کرده اند.

تعداد باری که پست شما از طریق هشتگ دیده شده است.

تعداد باری که پست شما از راه اکسپلور دیده شده است.

تعداد افرادی که از طریق یک پست فالوور شما شده اند.

تعداد باری که پست شما از طریق سایر تقدیر های اینستاگرام دیده شده است.

پست های برتر پیج تان کدامند.

هشتگ های برتر پیجتان چه هستند.

در چه زمان هایی و با کدام پست ها فالوور بیشتری جذب پیج شما شده و نرخ تعامل بالا بوده است.

منشن های برتر کدامند.

نرخ تعامل کدام پست ها بیشتر بوده است.

وضعیت فالوورهای شما در ماه و سال نیاکان چگونه خواهد بود آیا رو به افزایش است یا تفریق ؟

با به کارگیری آلت آنالیز اینستاگرام  تمام این اطلاعات آماری در پسندیدن شما پیمان می گیرد. حال سوال اینجاست خب این اطلاعات به چه دردی می خورد ؟

اگر یومیه پیج خویش را آنالیز کنید (حداقل یک هفته بصورت مداوم) این اطلاعات برای فهم بهتر بصورت نمودارهای گرافیکی توسط دست موزه آنالیز در پسندیدن شما پیمان می گیرند. با بررسی و تحلیل نمودارها می توانید موجبات رشد قابل توجه پیج تان را با به کارگیری شیوه های زیر برپایی کنید :

ببنید کدام پست ها بیشترین لایک، کامنت، اشتراک گذاری و سیو را داشته اند، ۱۰ پست برتر را از راه نتایج این ابزار پیدا کنید و تحلیل کنید که چه نقطه اشتراکی در آنها هستی دارد که باعث این تعامل بالا شده است. حال براساس این تحلیل پست های پدران خود را همانند و با الگوبرداری از  این ده پستی که حائز بیشترین نرخ تعامل بوده اند فرآوری و منتشر کنید.  

ببیند پست های شما در کدام ایام بیشترین نرخ تعامل را داشته اند آن ایام را پیدا کنید و منبعد انتشار بهترین محتوای خود و یا شناسایی محصولات خود را در آن ایام انجام دهید. (معرفی محصول از راه استوری در این روزها بیشترین بازخورد را دارد).

کدام هشتگ ها و منشن ها بیشترین ورودی را داشته اند آنها را در پست های نیاکان خویش بهره‌گیری کنید.

کدام پست شما وارد بخش زرین اکسپلور اینستاگرام شده است، دلایل آن را کشف کنید و در پست های بعدی خود از آنها استفاده کنید الی پست های  جدیدتان نیز وارد اکسپلور شوند.

با به کارگیری تقسیم چگونگی پیج در ماه ها و سنه های نیاکان خواهید دید که رشد پیجتان صعودی است یا کاهنده اگر کاهنده است باید به فکر تغییر استراتژی فرآوری درونمایه و مدیریت پیج تان باشید.

تغییرات را با استفاده از نمودارها پایش کنید و ببینید کدام روی نرخ تعامل کارایی مثبت می گذارند در جهت درمان آن تغییرات جنبش کنید. بیاد داشته باشید پاره ای از تغییرات ممکن است تاثیرات منفی داشته باشند که با استفاده از آنالیز و تحلیل پیج تان می تواند سریعاً متوجه آنها شوید.


akhbar tecnolozh4 پست ,های ,پیج ,آنالیز ,کدام ,اینستاگرام ,پیج تان ,پست شما ,پست های ,نرخ تعامل ,و تحلیلمنبع

حفاظت از نمای ساختمان با محلول آب گریز تولید داخلی

نژاد پرستی در ساخت ربات

قهرمان سابق بازی تخته گو در اعتراض به شکست ناپذیری هوش مصنوعی بازنشسته شد

گلکسی اس 11 نسخه 5G در بنچمارک گیک‌بنچ دیده شد

روتر جدید TP-Link ؛ فناوری وایفای 6 با قیمتی ارزان

استفاده از نمایشگر اولد در بطری نوشابه های کوکاکولا

می‌توان از بلاک اینستاگرام خارج شد؟

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین جستجو ها

ثبت نام مسابقات آنلاین رزرو تور زمینی وان از تبریز عجب رسمی چشم انتظارم وب سایت رسمی صالحین کوشک حمل اثاث اردبيل بیا تو عرضه ی قطعات لودر Wa600 طرح لایه بازها اینجا همه چی هست